Wednesday, December 12, 2007

Champagne in a can

Η Paris Hilton, μέγα επιχειρηματικό πνεύμα της δεκαετίας (no kidding) φωτογραφίζεται στην έρημο Mojave τυλιγμένη σε χρυσόσκονη για τη διαφημιστική καμπάνια ενός προϊόντος που της ταιριάζει γάντι: σαμπάνια σε τενεκέ --εχμ, σε τενεκεδένιο κουτάκι.

In fact, η ιδέα του να κάνεις τα είδη πολυτελείας προσιτά στο λαουτζίκο είναι άριστη και άκρως σοσιαλιστική, αν και οι ιταλοί οινοπαραγωγοί δε φαίνεται να συμφωνούν ιδιαίτερα, αφού θεωρούν ότι θα θιχτεί η φήμη του Prosecco από το νέο "κατώτερο"προϊόν ". Το Rich Prosecco παρουσιάστηκε σήμερα στο Βερολίνο και περιμένουμε πως και πως να το δούμε να πουλιέται στο περίπτερο της γειτονιάς μας.

4 comments:

Aντώνης said...

Ευχαριστώ, δεν θα πάρω...

floudion said...

Σαμπάνια χωρίς το κατάλληλο ποτήρι, δεν λέει

alwayscreta said...

Πάρε κόσμε!!!!!Όπως θα έλεγε ο Μεγάλος....και τι να πάρεις...άλλα τα μάτια του λαγού κ-άλλα της κουκουβάγιας. άρε Στέλλα είσαι φοβερή...βάζεις το μαχαίρι εκεί που πονάει.!!! Καλή χρονιά, κούκλα μου δεν σε ξέχασα αλλα μου πέσανε λίγο βαριές οι γιορτές και κλείστηκα λιγάκι. Όμως η Hilton αν σε διάβαζε μπορεί και να μετανοιωνε και να μην τα ξανάκανε τέτοια κουλά......

Sally Finkenstein said...

A χα, της πάει αυτή η διαφήμηση.
Έχει κάτι "φτηνό" μέσα το όλο glam!
Σαμπάνια σε τενεκέ!!!
Χιούμορ!