Η Paris Hilton, μέγα επιχειρηματικό πνεύμα της δεκαετίας (no kidding) φωτογραφίζεται στην έρημο Mojave τυλιγμένη σε χρυσόσκονη για τη διαφημιστική καμπάνια ενός προϊόντος που της ταιριάζει γάντι: σαμπάνια σε τενεκέ --εχμ, σε τενεκεδένιο κουτάκι.
In fact, η ιδέα του να κάνεις τα είδη πολυτελείας προσιτά στο λαουτζίκο είναι άριστη και άκρως σοσιαλιστική, αν και οι ιταλοί οινοπαραγωγοί δε φαίνεται να συμφωνούν ιδιαίτερα, αφού θεωρούν ότι θα θιχτεί η φήμη του Prosecco από το νέο "κατώτερο"προϊόν ". Το Rich Prosecco παρουσιάστηκε σήμερα στο Βερολίνο και περιμένουμε πως και πως να το δούμε να πουλιέται στο περίπτερο της γειτονιάς μας.
In fact, η ιδέα του να κάνεις τα είδη πολυτελείας προσιτά στο λαουτζίκο είναι άριστη και άκρως σοσιαλιστική, αν και οι ιταλοί οινοπαραγωγοί δε φαίνεται να συμφωνούν ιδιαίτερα, αφού θεωρούν ότι θα θιχτεί η φήμη του Prosecco από το νέο "κατώτερο"προϊόν ". Το Rich Prosecco παρουσιάστηκε σήμερα στο Βερολίνο και περιμένουμε πως και πως να το δούμε να πουλιέται στο περίπτερο της γειτονιάς μας.
4 comments:
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω...
Σαμπάνια χωρίς το κατάλληλο ποτήρι, δεν λέει
Πάρε κόσμε!!!!!Όπως θα έλεγε ο Μεγάλος....και τι να πάρεις...άλλα τα μάτια του λαγού κ-άλλα της κουκουβάγιας. άρε Στέλλα είσαι φοβερή...βάζεις το μαχαίρι εκεί που πονάει.!!! Καλή χρονιά, κούκλα μου δεν σε ξέχασα αλλα μου πέσανε λίγο βαριές οι γιορτές και κλείστηκα λιγάκι. Όμως η Hilton αν σε διάβαζε μπορεί και να μετανοιωνε και να μην τα ξανάκανε τέτοια κουλά......
A χα, της πάει αυτή η διαφήμηση.
Έχει κάτι "φτηνό" μέσα το όλο glam!
Σαμπάνια σε τενεκέ!!!
Χιούμορ!
Post a Comment